Додаток до рішення Гостомельської селищної ради № 849-33-V від 25 вересня 2008 року
Положення
про інспекцію з благоустрою виконавчого комітету Гостомельської селищної ради
1. Інспекція з благоустрою Гостомельської селищної ради (далі інспекція) є структурним підрозділом виконавчого комітету Гостомельської селищної ради. 2. Інспекція не є юридичною особою, має штамп зі своїм найменуванням та відповідні бланки. 3. Інспекція у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, іншими нормативними актами України, рішеннями Гостомельської селищної ради та її виконавчого комітету та цим Положенням. 4. Інспекція підпорядковується Гостомельському селищному голові та заступнику Гостомельського селищного голови з виконавчої роботи. 5. Інспекцію очолює начальник. Призначення на посаду та звільнення з посади начальника інспекції здійснюється селищним головою за поданням заступника селищного голови згідно чинного законодавства. 6. Посадові особи інспекції уповноважені здійснювати контроль за станом благоустрою та законністю здійснення господарської діяльності суб’єктами господарювання на території селища Гостомель. 7. За виявленими порушеннями «Правил благоустрою селища Гостомель» на території селища та інших порушень уповноважені посадові особи інспекції у встановленому порядку складають відповідні приписи та протоколи про адміністративні правопорушення які скріплюються штампом інспекції. 8. Складені посадовими особами інспекції протоколи про адміністративне правопорушення, передаються відповідно до ст. 257 Кодексу України про адміністративні правопорушення адміністративній комісії при виконавчому комітеті Гостомельської селищної ради, або інші інстанції. 9. У випадку відсутності правопорушника на місці порушення, що унеможливлює складання протоколу з зазначенням відомостей про особу правопорушника, посадові особи інспекції складають акт, в якому зазначають місце, час, зміст правопорушення та власника об’єкту, де відбулось правопорушення і передають до адміністративної комісії при виконавчому комітеті Гостомельської селищної ради. В такому випадку, протокол про адміністративне правопорушення складається на правопорушника при його явці на засідання адміністративної комісії.
Основним завданням інспекції є: – нагляд, в межах своїх повноважень, за дотриманням встановленого порядку утримання і експлуатації об’єктів селищної інфраструктури, правомірності їхнього розміщення, благоустрою території; – контроль за дотриманням нормативного санітарно-технічного стану територій, будівель, споруд, інженерних мереж, елементів зовнішнього благоустрою та в разі їх недотримання, вжиття необхідних заходів щодо їх усунення; – перевірка правомірності проведення робіт, пов’язаних з прокладанням, ремонтом і переобладнанням підземних інженерних комунікацій, будівництвом і ремонтом шляхів, проведення благоустрою і озеленення територій; – виконання оперативних завдань щодо усунення недоліків у сфері благоустрою та санітарно-технічного стану селища; – розробка заходів для поліпшення благоустрою, озеленення та санітарно-технічного стану селища. 10. Інспекція відповідно до покладених на неї завдань: – проводить в межах своїх повноважень нагляд за дотриманням «Правил благоустрою селища Гостомель», встановленого нормативними актами порядку технічної експлуатації і утримання підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм власності будівель, споруд, територій, об’єктів благоустрою та зовнішнього дизайну селищної інфраструктури; – здійснює у сфері благоустрою селища, відповідно до законодавства, нагляд за порядком, санітарно-технічним станом територій у місцях масового перебування людей; – бере участь у розробці комплексних програм благоустрою селища та вносить пропозиції з цих питань селищному голові; – при організації вуличної торгівлі, контролює своєчасне прибирання, збір та вивезення сміття з відведеної для торгівлі території, в цілях недопущення його накопичення; – отримує зобов’язання щодо відновлення благоустрою, забезпечення чистоти і порядку в селищі від підприємств, установ, організацій та окремих громадян; – відкриває та закриває ордери на виконання аварійних і планових робіт, які виконуються на території селища; – здійснює контроль за виконанням умов аварійних і планових ордерів; – організовує проведення конкурсів та місячників з питань благоустрою, озеленення та поліпшення санітарного стану селища. 11. Інспекція має право: – контролювати діяльність підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності та громадян з питань виконання «Правил благоустрою селища Гостомель»; – вимагати від керівників та інших службових осіб органів державного управління, підприємств, організацій (незалежно від форм власності) суб’єктів підприємницької діяльності у користуванні яких є об’єкт селищної інфраструктури, усунення виявлених правопорушень у галузі зовнішнього благоустрою на території, закріпленої за об’єктом, утримання у належному санітарно-технічному стані будівель, споруд, інженерних мереж, транспортних магістралей тощо; – вручати приписи керівникам підприємств, установ і організацій та окремим громадянам по усуненню виявлених порушень з правил благоустрою; – припиняти проведення самовільних робіт, пов’язаних з будівництвом, прокладанням інженерних мереж, комунікацій, організацію звалищ будівельних відходів та побутового сміття; – запрошувати до інспекції керівників та інших посадових осіб органів державного управління, підприємств, організацій (незалежно від форм власності) суб’єктів підприємницької діяльності, а також громадян для прийняття заходів по усуненню недоліків з благоустрою. 12. Інспекція з благоустрою у процесі виконання покладених на неї завдань взаємодіє із структурними підрозділами селища Гостомель та міста Ірпеня. 13. Працівники інспекції призначаються та звільняються від займаних посад селищним головою згідно чинного законодавства. 14. Начальник інспекції з благоустрою здійснює: – керівництво діяльністю інспекції, розподіляє обов’язки між працівниками інспекції; – контролює роботу працівників інспекції з благоустрою на закріплених територіях; – забезпечує виконання покладених на інспекцію завдань та несе за це персональну відповідальність; – контролює організацію діловодства в інспекції відповідно до інструкції з діловодства; – забезпечує зберігання документації; – подає у відповідності до чинного законодавства пропозиції селищному голові про призначення на посади, звільнення з посад працівників інспекції, своєчасне заміщення вакансій, заохочення та накладання стягнень. 15. Інспекція з благоустрою утримується за рахунок бюджетних коштів селища. 16. В разі відсутності начальника інспекції з благоустрою його обов’язки виконує старший інспектор з благоустрою.
Старший інспектор з благоустрою Д.П. Омельченко
|