ГОСТОМЕЛЬСЬКА СЕЛИЩНА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 08290, селище Гостомель, вулиця Леніна, № 125 ТРИДЦЯТЬ СЬОМА СЕСІЯ П”ЯТОГО СКЛИКАННЯ РІШЕННЯ
№ 967 - 37- V від 19 січня 2009 року
Про бюджет селища Гостомель на 2009 рік
Розглянувши пропозиції виконавчого комітету, рішення 63 позачергової сесії Ірпінської міської ради від 14.01.2009 року № 2472-63-V «Про міський бюджет м. Ірпінь на 2009 рік» та керуючись частиною 1 пункту 23 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про Державний бюджет України на 2009 рік» та Бюджетним кодексом України, Гостомельська селищна рада
В И Р І Ш И Л А :
1. Установити загальний обсяг доходів селищного бюджету на 2009 рік у сумі 13230,0 тис. грн. Обсяг доходів загального фонду бюджету селища визначити у сумі 12345,0 тис. грн., спеціального фонду 885,0 тис. грн. у тому числі бюджету розвитку 200,0 тис. грн.(Додаток №1). 2. Затвердити загальний обсяг видатків селищного бюджету на 2008 рік у сумі 13230,0 тис. грн., з урахуванням коштів, що згідно пунктом 4 шістдесят третьої сесії Ірпінської міської ради V скликання від 14 січня 2009 року № 2472-63-V „ Про міський бюджет м. Ірпінь на 2009 рік”, передаються до міського бюджету у сумі 5500 тис. грн., у тому числі : обсяг видатків загального фонду у сумі 12345,0 тис. грн., та видатків спеціального фонду у сумі 885,0 тис. грн., в тому числі бюджет розвитку 200,0 тис. грн. за функціональною (Додаток № 2) та відомчою (Додаток № 3) структурами бюджету. 3. Затвердити обсяги міжбюджетних трансфертів (додаток № 4) на 2009 рік між селищним та міським бюджетом у сумі 5500 тис. грн. Установити , що перерахування коштів з селищного бюджету до міського бюджету на виконання повноважень , здійснюється щомісячно в межах однієї дванадцятої річної суми. 4. Установити обсяг коштів, які передаються із загального фонду бюджету до спеціального фонду бюджету (бюджету розвитку) у сумі 100 тис. грн.
5. Затвердити видатки в межах коштів селищного бюджету на реалізацію місцевих програм згідно додатку № 7.
6.Установити розмір оборотної касової готівки загального фонду бюджету селища у сумі 100,0 тис. грн.
7.Затвердити перелік об’єктів , видатки на які у 2009 році будуть проводитися за рахунок коштів бюджету розвитку згідно додатку № 5.
8. Зобов’язати комунальні підприємства, на балансі яких перебуває майно( крім бюджетних) перерахувати до 10 числа місяця, наступного за звітним, до загального фонду селищного бюджету плату за оренду майна (нежитлових приміщень) та надавати до відділу обліку та звітності Гостомельської селищної ради щоквартально до 10 числа місяця, наступного за звітним звітність щодо стану розрахунків за оренду майна (нежитлових приміщень) за встановленими формами.
9. Бюджетним установам при передачі в оренду нежитлових приміщень суб’єктам підприємницької діяльності в розрахунку орендної плати застосувати тарифи на оплату комунальних послуг як для не бюджетної сфери та передбачати відшкодування плати за землю.
10. Встановити , що підприємства та організації, які належать до комунальної власності селища, сплачують до загального фонду селищного бюджету частину прибутку (доходу). Частина прибутку (доходу) сплачується до селищного бюджету за результатами фінансово-господарської діяльності за 2008 рік та наростаючим підсумком щоквартальної фінансово-господарської діяльності у 2009 році у розмірі 25 відсотків. Для підприємств та інших суб’єктів господарювання, у статутному фонді яких селищній раді належать частки (акції, паї) , та їх дочірніх підприємств зазначені відрахування проводяться з частини прибутку( доходу) відповідно до розміру частки (акцій, паїв) селищної ради у їх статутних фондах. Зазначена частка прибутку сплачується у строки, встановлені для сплати податку на прибуток підприємств комунальної власності, і зараховується на відповідний рахунок до загального фонду селищного бюджету.
11. Затвердити такий перелік захищених статей видатків загального фонду селищного бюджету на 2009 рік за їх економічною структурою: - оплата праці працівників бюджетних установ( код 1111); - нарахування на заробітну плату ( код 1120); - придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів ( код 1132); - забезпечення продуктами харчування ( код 1133); - оплата комунальних послуг та енергоносіїв ( код 1160) - трансферти населенню ( код 1340 ); - поточні трансферти органам державного управління інших рівнів ( код 1320).
12.Установити , якщо обсяги власних надходжень бюджетних установ перевищують відповідні витрати, встановлені додатком 3 цього рішення, розпорядник бюджетних коштів передбачає спрямування таких сум у першу чергу на погашення заборгованості з оплати праці, нарахувань на зарплату, комунальних послуг та енергоносіїв. У разі , якщо відсутня така заборгованість, розпорядник бюджетних кошів спрямує: 50 відсотків коштів на заходи, які здійснюються за рахунок відповідних надходжень; 50 відсотків коштів на заходи, які необхідні для виконання основних функцій, але не забезпечені коштами загального фонду бюджету за відповідною функцією. При цьому розпорядник бюджетних коштів здійснює коригування обсягів взятих зобов’язань по загальному фонду бюджету для проведення видатків по цих зобов’язаннях із спеціального фонду бюджету.
13. Установити , що планові обсяги тимчасових касових розривів селищного бюджету, пов’язаних із забезпеченням видатків на оплату праці працівників бюджетних установ та нарахування на заробітну плату , придбання продуктів харчування та медикаментів, оплату комунальних послуг та енергоносіїв, в обов’язковому порядку покриваються Головним управлінням державного казначейства України в Київський області в межах планового бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами. При невиконанні розрахунково визначених Міністерством фінансів України надходжень доходів бюджету ,що враховуються при визначені міжбюджетних трансфертів ,отримувати середньострокові безвідсоткові позички на умовах повернення, за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку.
14. Доручити селищному голові укладати з міським головою міста Ірпінь угоди, передбачені Бюджетним кодексом України про передачу –прийняття видатків до (з) селищного бюджету у вигляді міжбюджетних трансфертів та передачу відповідних повноважень.
15. Установити , що кошти від надходження податку з власників транспортних засобів спрямовуються на ремонт та утримання доріг в селищі Гостомель за переліком погодженим з комісією з питань промисловості, житлово-комунального господарства ,паливно-енергетичного комплексу, транспорту, зв’язку, торгівлі та побутового обслуговування.
16. Забезпечити головному розпоряднику коштів селищного бюджету: 16.1 У десятиденний термін після затвердження селищного бюджету забезпечити складання та затвердження кошторисів доходів і видатків бюджетних установ, планів використання бюджетних коштів одержувачів коштів селищного бюджету і подати їх в управлінні державного казначейства у м. Ірпінь Київської області для здійснення фінансування видатків; 16.2. Не приймати власні рішення щодо збільшення мережі закладів та чисельності працівників підпорядкованих бюджетних установ та організацій, що склалися станом на 1 січня 2009 року; 16.3. Утримувати чисельність працівників та здійснювати фактичні видатки на заробітну плату , включаючи видатки на премії та інші види заохочень чи винагород, матеріальну допомогу, матеріальну допомогу на вирішення соціально-побутових потреб, лише в межах фонду заробітної плати, затвердженого для бюджетних установ у кошторисах або планах використання бюджетних коштів; 16.4. Передбачити у кошторисах доходів і видатків бюджетних установ бюджетних установ у повному обсязі асигнування на: - заробітну плату працівників бюджетних установ , виходячи з умов оплати праці , визначених законодавствам; - нарахування на заробітну плату; - проведення розрахунків за електричну енергію, теплову енергію водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, як і споживаються бюджетними установами. - установити ліміти споживання енергоносіїв у фізичних обсягах по кожній бюджетній установі, виходячи з обсягів призначень, затверджених розпорядникам бюджетних коштів.(додаток № 6). - Видатки, пов»язані із стимулюванням працівників бюджетних установ, здійснювати за умови забезпечення у повному обсязі бюджетними коштами обов»язкових виплат із заробітної плати та видатків на проведення розрахунків за комунальні послуги та енергоносії. 16.5. З метою попередження накопичення кредиторської заборгованості брати бюджетні зобов»язання та здійснювати відповідні видатки за загальним фондом бюджету в межах асигнувань відповідного періоду та враховуючи необхідність першочергового виконання бюджетних зобов»язань минулих років, узятих на облік в органах Державного казначейства України. 16.6. Зобов’язання за спеціальним фондом бюджету брати виключно в межах відповідних фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету. 16.7. Провести свої витрати у відповідність з бюджетними асигнуваннями та іншими показниками, що доведені лімітними довідками. Для цього чисельність працівників установи, що пропонується до затвердження за штатним розписом, провести у відповідність з визначеним фондом оплати праці, а інші витрати-у відповідність з іншими встановленими асигнуваннями таким чином, щоб забезпечити виконання покладених на установу функцій. 16.8. Оптимізувати мережу бюджетних установ та чисельність їх працівників, виходячи з реальних можливостей бюджету.
17. Зобов»зання взяті розпорядниками бюджетних коштів без відповідних бюджетних асигнувань, не вважаються бюджетними призначеннями і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов»язань є бюджетним правопорушенням. Розпорядники бюджетних коштів несуть відповідальність за управління бюджетними асигнуваннями і здійснення контролю за виконанням бюджетного законодавства.
18. В процесі виконання селищного бюджету дозволити виконавчому комітету Гостомельської селищної ради за обґрунтованим поданням головного розпорядника коштів селищного бюджету та за узгодженим рішенням ради здійснювати перерозподіл бюджетних призначень по загальному і спеціальному фондах загального обсягу його бюджетних призначень: - за економічною класифікацією видатків; - за функціональною класифікацією видатків за погодженням з комісією з питань планування бюджету, фінансів, цін та соціально-економічного та культурного розвитку з наступним затвердженням цих змін селищною радою; - у виняткових випадках, з метою термінового проведення розрахунків по державним субвенціям, вносити зміни до селищного бюджету за погодженням з комісією з питань планування бюджету, фінансів, цін та соціально-економічного і культурного розвитку з наступним затвердженням цих змін селищною радою.
19. Кошти, передбачені Положенням про селищний цільовий фонд соціально – економічного розвитку селища, - зараховуються до спеціального фонду селищного бюджету (код платежу 50110000).Спрямовуються за КФКВ 240900 «Цільові фонди, утворені Верховною радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади» згідно додатку № 8. 20. Відповідно до статей 65, 70 Закону України „ Про місцеве самоврядування в Україні” дозволити селищному голові Гостомельської селищної ради розміщувати вільні залишки коштів на депозитних рахунках кредитних установ на конкурсних засадах за погодженням з комісією з питань планування бюджету, фінансів, цін та соціально-економічного і культурного розвитку.
21. Додатки 1-8 до цього рішення є його невід’ємною частиною. 22. Оприлюднити рішення про бюджет селища Гостомель на 2009 рік на офіційному сайті Гостомельської селищної ради.
23. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію питань планування бюджету , фінансів, цін та соціально-економічного і культурного розвитку.
Селищний голова А.І.Кириченко
Секретар ради О.В.Кислиця Подання Начальник відділу обліку та звітності Н.І.Тульнова
Юрист Ю.А.Голуб”ятникова
ГОСТОМЕЛЬСЬКА СЕЛИЩНА РАДА КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ 08290, селище Гостомель, вулиця Леніна,125 тел-факс 318-53
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
№ від 15 січня 2009 року
Про бюджет селища Гостомель на 2009 рік
Розглянувши рішення Ірпінської міської ради «Про міський бюджет м. Ірпінь» та керуючись частиною 1 пункту 23 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про Державний бюджет України на 2009 рік» та Бюджетним кодексом України, виконавчий комітет Гостомельської селищної ради
В И Р І Ш И В :
1. Установити загальний обсяг доходів селищного бюджету на 2009 рік у сумі 13230,0 тис. грн. Обсяг доходів загального фонду бюджету селища визначити у сумі 12345,0 тис. грн., спеціального фонду 885,0 тис. грн. у тому числі бюджету розвитку 200,0 тис. грн.(Додаток №1). 2. Затвердити загальний обсяг видатків селищного бюджету на 2008 рік у сумі 13230,0 тис. грн., з урахуванням коштів, що згідно пунктом 4 тридцять восьмої (позачергової) сесії Ірпінської міської ради V скликання від 14 січня 2009 року „ Про міський бюджет м. Ірпінь на 2009 рік”, передаються до міського бюджету у сумі 5500 тис. грн., у тому числі : обсяг видатків загального фонду у сумі 12345,0 тис. грн., та видатків спеціального фонду у сумі 885,0 тис. грн., в тому числі бюджет розвитку 200,0 тис. грн. за функціональною (Додаток № 2)та відомчою (Додаток № 3) структурами бюджету. 3. Затвердити обсяги міжбюджетних трансфертів (додаток № 4) на 2009 рік між селищним та міським бюджетом у сумі 5500 тис. грн. Установити , що перерахування коштів з селищного бюджету до міського бюджету на виконання повноважень , здійснюється щомісячно в межах однієї дванадцятої річної суми. 4. Установити обсяг коштів, які передаються із загального фонду бюджету до спеціального фонду бюджету(бюджету розвитку) у сумі 100 тис. грн.
5. Затвердити видатки в межах коштів селищного бюджету на реалізацію місцевих програм згідно додатку № 7.
6.Установити розмір оборотної касової готівки загального фонду бюджету селища у сумі 100,0 тис. грн.
7.Затвердити перелік об’єктів , видатки на які у 2009 році будуть проводитися за рахунок коштів бюджету розвитку згідно додатку № 5.
8. Зобов’язати комунальні підприємства, на балансі яких перебуває майно( крім бюджетних) перерахувати до 10 числа місяця, наступного за звітним, до загального фонду селищного бюджету плату за оренду майна(не житлових приміщень) та надавати до відділу обліку та звітності Гостомельської селищної ради щоквартально до 10 числа місяця, наступного за звітним звітність щодо стану розрахунків за оренду майна (не житлових приміщень) за встановленими формами.
9. Бюджетним установам при передачі в оренду не житлових приміщень суб’єктам підприємницької діяльності в розрахунку орендної плати застосувати тарифи на оплату комунальних послуг як для не бюджетної сфери та передбачати відшкодування плати за землю.
10. Встановити , що підприємства та організації, які належать до комунальної власності селища, сплачують до загального фонду селищного бюджету частину прибутку (доходу). Частина прибутку (доходу) сплачується до селищного бюджету за результатами фінансово-господарської діяльності за 2008 рік та наростаючим підсумком щоквартальної фінансово-господарської діяльності у 2009 році у розмірі 25 відсотків. Для підприємств та інших суб’єктів господарювання, у статутному фонді яких селищній раді належать частки (акції, паї) , та їх дочірніх підприємств зазначені відрахування проводяться з частини прибутку( доходу) відповідно до розміру частки (акцій, паїв) селищної ради у їх статутних фондах. Зазначена частка прибутку сплачується у строки, встановлені для сплати податку на прибуток підприємств комунальної власності, і зараховується на відповідний рахунок до загального фонду селищного бюджету.
11. Затвердити такий перелік захищених статей видатків загального фонду селищного бюджету на 2009 рік за їх економічною структурою: - оплата праці працівників бюджетних установ( код 1111); - нарахування на заробітну плату ( код 1120); - придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів ( код 1132); - забезпечення продуктами харчування ( код 1133); - оплата комунальних послуг та енергоносіїв ( код 1160) - трансферти населенню ( код 1340 ); - поточні трансферти органам державного управління інших рівнів ( код 1320).
12.Установити , якщо обсяги власних надходжень бюджетних установ перевищують відповідні витрати, встановлені додатком 3 цього рішення, розпорядник бюджетних коштів передбачає спрямування таких сум у першу чергу на погашення заборгованості з оплати праці, нарахувань на зарплату, комунальних послуг та енергоносіїв. У разі , якщо відсутня така заборгованість, розпорядник бюджетних кошів спрямує: 50 відсотків коштів на заходи, які здійснюються за рахунок відповідних надходжень; 50 відсотків коштів на заходи, які необхідні для виконання основних функцій, але не забезпечені коштами загального фонду бюджету за відповідною функцією. При цьому розпорядник бюджетних коштів здійснює коригування обсягів взятих зобов’язань по загальному фонду бюджету для проведення видатків по цих зобов’язаннях із спеціального фонду бюджету.
13. Установити , що планові обсяги тимчасових касових розривів селищного бюджету, пов’язаних із забезпеченням видатків на оплату праці працівників бюджетних установ та нарахування на заробітну плату , придбання продуктів харчування та медикаментів, оплату комунальних послуг та енергоносіїв, в обов’язковому порядку покриваються Головним управлінням державного казначейства України в Київський області в межах планового бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами. При невиконанні розрахунково визначених Міністерством фінансів України надходжень доходів бюджету ,що враховуються при визначені міжбюджетних трансфертів ,отримувати середньострокові безвідсоткові позички на умовах повернення, за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку.
14. Доручити селищному голові укладати з міським головою міста Ірпінь угоди, передбачені Бюджетним кодексом України про передачу –прийняття видатків до (з) селищного бюджету у вигляді міжбюджетних трансфертів та передачу відповідних повноважень.
15. Установити , що кошти від надходження податку з власників транспортних засобів спрямовуються на ремонт та утримання доріг в селищі Гостомель за переліком погодженим з комісією з питань промисловості, житлово-комунального господарства ,паливно-енергетичного комплексу, транспорту, зв’язку, торгівлі та побутового обслуговування.
16. Забезпечити головному розпоряднику коштів селищного бюджету: 16.1 У десятиденний термін після затвердження селищного бюджету забезпечити складання та затвердження кошторисів доходів і видатків бюджетних установ, планів використання бюджетних коштів одержувачів коштів селищного бюджету і подати їх в управлінні державного казначейства у м. Ірпінь Київської області для здійснення фінансування видатків; 16.2. Не приймати власні рішення щодо збільшення мережі закладів та чисельності працівників підпорядкованих бюджетних установ та організацій, що склалися станом на 1 січня 2009 року; 16.3. Утримувати чисельність працівників та здійснювати фактичні видатки на заробітну плату , включаючи видатки на премії та інші види заохочень чи винагород, матеріальну допомогу, матеріальну допомогу на вирішення соціально-побутових потреб, лише в межах фонду заробітної плати, затвердженого для бюджетних установ у кошторисах або планах використання бюджетних коштів; 16.4. Передбачити у кошторисах доходів і видатків бюджетних установ бюджетних установ у повному обсязі асигнування на: - заробітну плату працівників бюджетних установ , виходячи з умов оплати праці , визначених законодавствам; - нарахування на заробітну плату; - проведення розрахунків за електричну енергію, теплову енергію водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, як і споживаються бюджетними установами. - установити ліміти споживання енергоносіїв у фізичних обсягах по кожній бюджетній установі, виходячи з обсягів призначень, затверджених розпорядникам бюджетних коштів.(додаток № 6). - Видатки, пов»язані із стимулюванням працівників бюджетних установ, здійснювати за умови забезпечення у повному обсязі бюджетними коштами обов»язкових виплат із заробітної плати та видатків на проведення розрахунків за комунальні послуги та енергоносії. 16.5. З метою попередження накопичення кредиторської заборгованості брати бюджетні зобов»язання та здійснювати відповідні видатки за загальним фондом бюджету в межах асигнувань відповідного періоду та враховуючи необхідність першочергового виконання бюджетних зобов»язань минулих років, узятих на облік в органах Державного казначейства України. 16.6. Зобов’язання за спеціальним фондом бюджету брати виключно в межах відповідних фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету. 16.7. Провести свої витрати у відповідність з бюджетними асигнуваннями та іншими показниками, що доведені лімітними довідками. Для цього чисельність працівників установи, що пропонується до затвердження за штатним розписом, провести у відповідність з визначеним фондом оплати праці, а інші витрати-у відповідність з іншими встановленими асигнуваннями таким чином, щоб забезпечити виконання покладених на установу функцій. 16.8. Оптимізувати мережу бюджетних установ та чисельність їх працівників, виходячи з реальних можливостей бюджету.
17. Зобов»зання взяті розпорядниками бюджетних коштів без відповідних бюджетних асигнувань, не вважаються бюджетними призначеннями і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов»язань є бюджетним правопорушенням. Розпорядники бюджетних коштів несуть відповідальність за управління бюджетними асигнуваннями і здійснення контролю за виконанням бюджетного законодавства.
18. В процесі виконання селищного бюджету дозволити виконавчому комітету Гостомельської селищної ради за обґрунтованим поданням головного розпорядника коштів селищного бюджету та за узгодженим рішенням ради здійснювати перерозподіл бюджетних призначень по загальному і спеціальному фондах загального обсягу його бюджетних призначень: - за економічною класифікацією видатків; - за функціональною класифікацією видатків за погодженням з комісією з питань планування бюджету, фінансів, цін та соціально-економічного та культурного розвитку з наступним затвердженням цих змін селищною радою; - у виняткових випадках, з метою термінового проведення розрахунків по державним субвенціям, вносити зміни до селищного бюджету за погодженням з комісією з питань планування бюджету, фінансів, цін та соціально-економічного і культурного розвитку з наступним затвердженням цих змін селищною радою.
19. Кошти, передбачені Положенням про селищний цільовий фонд соціально – економічного розвитку селища, - зараховуються до спеціального фонду селищного бюджету (код платежу 50110000).Спрямовуються за КФКВ 240900 «Цільові фонди,утворені Верховною Радою автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і місцевими органами виконавчої влади» згідно додатоку № 8. 20. Відповідно до статей 65, 70 Закону України „ Про місцеве самоврядування в Україні” дозволити селищному голові Гостомельської селищної ради розміщувати вільні залишки коштів на депозитних рахунках кредитних установ на конкурсних засадах за погодженням з комісією з питань планування бюджету, фінансів, цін та соціально-економічного і культурного розвитку.
21. Додатки 1-8 до цього рішення є його невід’ємною частиною. 22. Оприлюднити рішення про бюджет селища Гостомель на 2009 рік на офіційному сайті гостомельської селищної ради.
23. Дане рішення затвердити на черговій сесії Гостомельської селищної ради, що відбудеться19 січня 2009 року. 23. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника селищного голови Саєнка В.М. Селищний голова А.І.Кириченко Секретар виконкому Л.Б.Богданова Подання Начальник відділу обліку та звітності Н.І.Тульнова Юрист Ю.А.Голуб”ятникова