Практично у всіх рекламних заходах активно використовується поліграфічна продукція. Кожна компанія, що розвивається, в тому або іншому ступені застосовує поліграфічну продукцію для створення іміджу. В неї входить друк і виготовлення візиток, листівок, стикерів, флаерів, плакатів, брошур, буклетів, листівок, запрошень, різних календарів і т.д.
Друкарська рекламна продукція розрахована на зорове сприйняття. Причому читач сприймає рекламне оголошення в наступному порядку: по-перше - дивиться, по-друге - читає заголовок, по-третє - читає текст. Щоб справа дійшла до 3-ого пункту, необхідно цілком привернути увагу. Отже, одна з основних задач реклами в друкарському виданні - це привернути увагу читача, зробити рекламований товар впізнанним серед моря інших товарів. В цьому допоможу Вам - Я (;
А так як ми односельчани! Своїм завжди дешевше (;
Добавив: MoCbka | Контактна особа: Сергій | Телефон: 0636743686
Переглядів: 738 | Розміщено до: 2013-05-09 | Рейтинг: 0.0 |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]