Стан розгляду звернень громадян Ірпінської ОДПІ за ІІ квартал 2009 року Робота із зверненнями громадян - важлива складова у діяльності податкової служби. У такий спосіб забезпечується зворотний зв"язок з громадськістю. На сьогодні основне завдання - забезпечити кваліфікований, неупереджений, об"єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволеня законних вимог заявника. З метою забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об"єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян, а також оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників посадовими особами Ірпінської ОДПІ відповідно до графіку проводиться особистий прийом громадян в Громадських приймальнях. Проведений аналіз роботи Громадської приймальні при Ірпінськой ОДПІ за ІІ квартал 2009 року свідчить що на особистий прийом до посадових осіб звернулося 22 громадянина. З них 5 - СГД-фізичні особи ( приватні підприємці), 16- представників юридичної особи,,1 громадянин. Всі заяви громадян розглянуті в установлений термін. Кількість звернень громадян на особисті прийоми до посадових осіб Ірпінськой ОДПІ значно зменшилася,Це свідчить про більш якісне реагування на проблеми громадян, вирішення їх по суті, покращенням массово - роз"яснювальної роботи серед платників. Найчастіше у своїх зверненнях на особистих прийомах порушувались питання з податку на додану вартість,податку з доходів фізичних осіб , оподаткування доходів підприємницької діяльності, податку з власників транспортних засобів , тощо. Оскільки як платники, так і податкова служба працюють в умовах нестабільного податкового законодавства, то подекуди важко прослідкувати за його змінами та доповненнями, нерідко виникають і проблеми. Саме це спонукає громадян звертатися по податкової інспекції. За аналізуємий період до Ірпінської ОДПІ надійшло 7 письмових звернень від громадян, що менше порівняно з аналогічним періодом минулого року на 2 звернення . Зменшення письмових звернень громадян свідчить про підвищення якості проведених заходів щодо організації роботи з платниками податків по роз"ясненню податкового законодавства, покращенням масово-роз"яснювальної роботи серед платників податків, збільшеням кількості семінарів, зустрічей у трудових колективах, які проводяться керівництвом Ірпінськой ОДПІ.
Сектор масово-роз’яснювальної роботи та звернень громадян Ірпінської ОДПІ
|