Головна сторінка Селище  Гостомель Реєстрація

Вхід

Гостомельський інформаційний портал

Вітаю Вас Гість | RSS Чт, 2024-04-25, 22:19
Меню сайту

Категорії каталогу
Мои файлы [339]

Податкова
Початок » Файли » Мои файлы

Стан розгляду звернень громадян Ірпінської ОДПІ за ІІ квартал 2009 року
[ ]
Стан розгляду звернень громадян Ірпінської ОДПІ за ІІ квартал 2009 року
Робота із зверненнями громадян - важлива складова у діяльності податкової служби. У такий спосіб забезпечується зворотний зв"язок з громадськістю. На сьогодні основне завдання - забезпечити кваліфікований, неупереджений, об"єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у них питань, задоволеня законних вимог заявника. З метою забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об"єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян, а також оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників посадовими особами Ірпінської ОДПІ відповідно до графіку проводиться особистий прийом громадян в Громадських приймальнях.
Проведений аналіз роботи Громадської приймальні при Ірпінськой ОДПІ за ІІ квартал 2009 року свідчить що на особистий прийом до посадових осіб звернулося 22 громадянина. З них 5 - СГД-фізичні особи ( приватні підприємці), 16- представників юридичної особи,,1 громадянин. Всі заяви громадян розглянуті в установлений термін. Кількість звернень громадян на особисті прийоми до посадових осіб Ірпінськой ОДПІ значно зменшилася,Це свідчить про більш якісне реагування на проблеми громадян, вирішення їх по суті, покращенням массово - роз"яснювальної роботи серед платників.
Найчастіше у своїх зверненнях на особистих прийомах порушувались питання з податку на додану вартість,податку з доходів фізичних осіб , оподаткування доходів підприємницької діяльності, податку з власників транспортних засобів , тощо.
Оскільки як платники, так і податкова служба працюють в умовах нестабільного податкового законодавства, то подекуди важко прослідкувати за його змінами та доповненнями, нерідко виникають і проблеми. Саме це спонукає громадян звертатися по податкової інспекції. За аналізуємий період до Ірпінської ОДПІ надійшло 7 письмових звернень від громадян, що менше порівняно з аналогічним періодом минулого року на 2 звернення . Зменшення письмових звернень громадян свідчить про підвищення якості проведених заходів щодо організації роботи з платниками податків по роз"ясненню податкового законодавства, покращенням масово-роз"яснювальної роботи серед платників податків, збільшеням кількості семінарів, зустрічей у трудових колективах, які проводяться керівництвом Ірпінськой ОДПІ.


Сектор масово-роз’яснювальної роботи та звернень громадян
Ірпінської ОДПІ




Категорія: Мои файлы | Добавив: Vizen
Перегляд: 830 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0 |

Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входу

Пошук по каталогу

Сайти регіону

Статистика

ViZeN©2007-2014 Використовуються технології uCoz