Податківці постійно
проводять опитування громадян щодо діяльності податкової служби, вивчають
та аналізують досвід та результати роботи.
Підсумки опитування за І півріччя
2010 року, проведеного Ірпінської ОДПІ, щодо діяльності податкової служби
засвідчили, що більшість громадян (53%) оцінюють роботу податківців з
налагодження партнерських відносин з платниками податків як добру, а 47% - як
дуже добру.
На запитання щодо
роз’яснення податкового законодавства 71% опитаних вважають, що послуги з
роз’яснення податкового законодавства завжди надаються своєчасно та на високому
професійному рівні, 29 % громадян ці послуги задовольняють.
Мабуть, завдяки цьому у 90% опитаних не виникає жодних
проблем під час своєчасної сплати податків, заповнення та надання податкової
звітності тощо.
Велику увагу податківці приділяють розгляду звернень
громадян, тому думка респондентів з цього питання для них є особливо цікавою.
Так, 90% платників податків вважають, що
органи державної податкової служби своєчасно та якісно розглядають їх
звернення. Щоправда 10% платників податків не змогли відповісти на це запитання
(ніколи не зверталися).
Цікавими є
відповіді респондентів на запитання про фактори, які негативно впливають на
авторитет податкової служби.
На думку 54% опитаних – це
недосконалість та нестабільність податкового законодавства, 18 % - часті зміни
в законодавстві, 15 % - неоднозначне тлумачення
законодавчих вимог, 13% - не змогли відповісти.
На запитання "Чи доводилося Вам у податкових органах
спостерігати випадки неуважності, тяганини, грубощів?”, 100% опитуваних
громадян відповіли – „ніколи”;
Що ж до оцінки громадськістю виконання працівниками органів
своїх функціональних обов’язків, то 76,4% респондентів відзначили, що
працівники ДПС добре виконують свої обов’язки, 23,6% громадян поставили оцінку
„відмінно”.
Зазначене
опитування проводилось під час взяття на облік суб’єктів підприємницької
діяльності, проведення семінарів, лекцій для платників податків, засідань
"круглого столу” за участі підприємців, зустрічей з трудовими колективами
тощо. Податківці пропонували
громадянам заповнити анкету щодо оцінки діяльності державної податкової
служби. Загалом було опитано 76 респондентів різного віку .
Найбільший відсоток опитаних склали громадяни від 25 до 35 років – 35%. На
другому місці – 40 % - віком від 35 до 50 років. Серед інших категорій: від 18
до 25 років – 25 %. Результати проведеного опитування
допомагають податківцям виявити існуючи недоліки, поліпшити роботу податкової
служби та покращити якість обслуговування платників податків.
Сектор масово-роз’яснювальної роботи та звернень громадян Ірпінської
ОДПІ |