Серед першочергових завдань, що стоять сьогодні перед
органами державної податкової служби - розгляд звернень громадян.
Саме у такий спосіб забезпечується зворотній зв'язок
органів ДПС з громадськістю. Основним
ключовим завданням сьогодення щодо організації роботи з розгляду звернень
громадян є забезпечення реалізації громадянами конституційного права на
звернення та задоволення їх законних прав та інтересів, формування ідеології
добровільної сплати податків, зняття соціальної напруги та упередження
конфліктних ситуацій в суспільстві.
Протягом 2009 року до Ірпінської об'єднаної державної податкової інспекції
надійшло 14 письмових звернень громадян.Характер
вирішених питань свідчить, що найбільша їх кількість стосується оподаткування
доходів громадян від здійснення підприємницької діяльності. Інші
питання, з якими протягом звітного періоду зверталися громадяни, пов'язані з
поданням декларації про отримані доходи
для отримання податкового кредиту; платою за землю, податком з доходів фізичних
осіб ,тощо.
Відповіді на питання, порушенні у зверненнях громадян, надані своєчасно
та кваліфіковано.
Порядок подання та розгляду звернень громадян постійно висвітлюється в
засобах масової інформації, доводиться до відома платників під час проведення
семінарів та круглих столів, зустрічей на підприємствах та при проведенні
сеансів телефонного зв'язку "гаряча лінія".
Сподіваємось, що наша робота і в подальшому буде допомагати громадянам
реалізовувати своє право на звернення.
З метою забезпечення можливості реалізації громадянами конституційного
права на звернення в податковій інспекції діє приймальня громадян.
З початку року керівництвом Ірпінської ОДПІ інспекції
проведено 43 особистих прийомів громадян по питаннях ,які в основному
стосувались податку з доходів фізичних осіб, податку на додану вартість,
податку з власників транспортних засобів, ресурсних платежів,тощо. З урахуванням цих звернень визначаються
приорітетні напрями по роз'ясненню податкового законодавства.
Особистий прийом, посадовими особами Ірпінськой об'єднаної державної податкової інспекції,
здійснюється відповідно до графіку прийому
громадян.
Графік особистого прийому розміщено на інформаційному стенді в
приміщенні інспекції та на веб-сайті ДПА в Київській області. Попередній запис проводиться
безпосередньо в приймальні громадян або по телефону 56-6-56 не пізніше ніж за п’ять робочих днів до календарної дати прийому.
|