Головна сторінка Селище  Гостомель Реєстрація

Вхід

Гостомельський інформаційний портал

Вітаю Вас Гість | RSS Вт, 2024-12-24, 03:49
Меню сайту

Категорії каталогу
Мои файлы [339]

Податкова
Початок » Файли » Мои файлы

Робота зі зверненнями громадян – важлива складова діяльності органів ДПС.
[ ]
Робота зі зверненнями громадян – важлива складова діяльності органів ДПС.
Серед першочергових завдань, що стоять сьогодні перед органами державної податкової служби - розгляд звернень громадян.  
 Саме у такий спосіб забезпечується зворотній зв'язок органів ДПС з громадськістю.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  
Основним ключовим завданням сьогодення щодо організації роботи з розгляду звернень громадян є забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та задоволення їх законних прав та інтересів, формування ідеології добровільної сплати податків, зняття соціальної напруги та упередження конфліктних ситуацій в суспільстві. 
          Протягом 2010 року до Ірпінської  об'єднаної державної податкової інспекції надійшло 21 письмових звернення громадян. Характер  питань стосується повернення податку з доходів фізичних осіб щодо податкового кредиту за  іпотекою, навчання дитини та перевірки квартиронаймачів,платою за землю, податком з доходів фізичних осіб, тощо.
     Відповіді на питання, порушенні у зверненнях громадян, надані своєчасно та кваліфіковано.   Порядок подання та розгляду звернень громадян постійно висвітлюється в засобах масової інформації, доводиться до відома платників під час проведення семінарів та круглих столів, зустрічей на підприємствах та при проведенні сеансів телефонного зв'язку "гаряча лінія".
         Сподіваємось, що наша робота і в подальшому буде допомагати громадянам реалізовувати своє право на звернення.
         З метою забезпечення можливості реалізації громадянами конституційного права на звернення в податковій інспекції діє приймальня громадян. 
        З початку року керівництвом Ірпінської ОДПІ інспекції проведено 27 особистих прийомів громадян по питаннях, які в основному стосувались податку з доходів від підприємницької діяльності, податку на додану вартість, патентування деяких  видів підприємницької діяльності,  тощо. З урахуванням цих звернень визначаються приорітетні напрями по роз'ясненню податкового законодавства.
       Особистий прийом, посадовими особами Ірпінськой  об'єднаної державної податкової інспекції, здійснюється відповідно до графіку прийому громадян. Графік особистого прийому розміщено на інформаційному стенді в приміщенні 
інспекції та на веб-сайті ДПА в Київській  області. Попередній запис проводиться безпосередньо в приймальні громадян або по телефону 56-6-56 не пізніше ніж за п’ять робочих днів  до календарної дати прийому.


Сектор масово - роз’яснювальної роботи та звернень громадян Ірпінської ОДПІ 
Категорія: Мои файлы | Добавив: Vizen
Перегляд: 465 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0 |

Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входу

Пошук по каталогу

Сайти регіону

Статистика

ViZeN©2007-2014 Використовуються технології uCoz