Сайт селища Гостомель -

Головна сторінкаСелище  Гостомель

Офіційний Гостомельський інформаційний портал

| RSSНд, 2016-12-04, 21:21
Меню сайту

Разділи новин
Робота ради [265]
Робота Гостомельської ради
Освіта, наука [115]
Життя селища [367]
Культура, спорт [101]
Робота транспорту [10]
Послуги населенню [64]

Початок » 2013 » Вересень » 6 » Легалізація зарплати - резерв наповнення бюджету.
Легалізація зарплати - резерв наповнення бюджету.
Черговий сеанс телефонного зв’язку «Гаряча лінія» вкотре засвідчив, що проведення роз’яснювальної роботи серед платників податків є однією з важливих функцій працівників Ірпінської ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області.
Днями  на питання платників податків відповідала заступник начальника Людмила ступак.   Питання, що розглядалися під час телефонного сеансу: зміни в податковому законодавстві. Отримання ключів електронно-цифрового підпису. Не оминули платники податків й питання щодо легалізації заробітної плати та інформування про факти виплати зарплати в конвертах , подання податкового розрахунку за формою 1 ДФ та інтерактивного сервісу «Пульс»
Пропонуємо перелік питань, з якими звертались платники податків під час сеансу телефонного зв’язку" гаряча лінія”:
1. Яка на сьогодні мінімальна заробітна плата та прожитковий мінімум?
Відповідь: Законом України "Про Державний бюджет України на 2013 рік» мінімальну заробітну плату встановлено у місячному розмірі: з 1 січня - 1147грн., з 1 грудня - 1218 грн., а також у погодинному розмірі: з 1 січня - 6,88 грн., з 1 грудня - 7,3 грн.
2. До кого можна звернутися у випадках порушень роботодавцем трудових відносин?
Відповідь: Про факти порушення роботодавцем трудового законодавства в частині оплати праці, використання роботи нелегалів та виплати заробітної плати "в конвертах" громадяни Ірпінського регіону можуть повідомити начальника управління доходів і зборів фізичних осіб Ірпінської ОДПІ за тел. (04597) 60-026, надіслати письмову заяву або звернутись особисто за адресою: м. Ірпінь вул.Шевченко-2-а. 

3.Як відобразити в податковому розрахунку за ф. 1ДФ кількість зовнішніх сумісників?

Відповідь: Згідно з п. 3 Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом ДПА України від 24.12.10 № 1020, реквізити податкового розрахунку заповнюються наступним чином:
”Працювало у штаті” - проставляється найбільша з місячних за звітний період (на перше число місяця) облікова кількість штатних працівників облікового складу юридичної особи чи самозайнятої фізичної особи. Облікова кількість штатних працівників облікового складу юридичної особи чи самозайнятої фізичної особи визначається відповідно до Інструкції зі статистики кількості працівників, затвердженої наказом Державного комітету статистики України від 28.09.2005 N 286, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України  30.11.2005 за № 1442/11722 (далі – Інструкція).
”Працювало за цивільно-правовими договорами” - кількість працівників за цивільно-правовими договорами  у звітному періоді.
Відповідно п. 2.1 Інструкції в облікову кількість штатних працівників включаються усі наймані працівники, які уклали письмово трудовий договір (контракт) і виконували постійну, тимчасову або сезонну роботу один день і більше, а також власники підприємства, якщо, крім доходу, вони отримували заробітну плату на цьому підприємстві, в т.ч. перебувають у відпустках для догляду за дитиною (пп. 2.5.9 Інструкції).
Не включаються до облікової кількості штатних працівників працівники, прийняті на роботу за сумісництвом з інших підприємств (пп.2.6.1 п.2.6 ст.2 Інструкції), тобто зовнішні сумісники.
Враховуючи вищевикладене, оскільки у розрахунку за ф. №1ДФ не передбачена окрема графа «зовнішні сумісники», то кількість зовнішніх сумісників може включатися до кількості працівників за цивільно-правовими договорами та відображатись в графі «за цивільно-правовими договорами».

4.Чи повинен підприємець при оформленні трудових відносин з найманим  працівником надсилати додаткову звітність до податкової?
Відповідь: В даному разі приватний підприємець являється податковим агентом щодо податку на доходи фізичних осіб. Податковим кодексом України визначено, що особи, які мають статус податкових агентів, зобов’язані подавати протягом 40 календарних днів, після закінчення звітного кварталу податковий розрахунок суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також суми утриманого з них податку за формою № 1ДФ)  до контролюючого органу за місцем свого обліку.
5. Як оподатковуються доходи у формі заробітної плати?
Відповідь: Відповідно до п.164.6 ст.164 ПКУ під час нарахування доходів у формі заробітної плати база оподаткування визначається як нарахована заробітна плата, зменшена на суму єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, страхових внесків до Накопичувального фонду, а у випадках, передбачених законом, - обов’язкових страхових внесків до недержавного пенсійного фонду, які відповідно до закону сплачуються за рахунок заробітної плати працівника, а також на суму податкової соціальної пільги за її наявності.
Згідно з п.167.1 ст.167 ПКУ ставка податку становить 15 відсотків бази оподаткування щодо доходів, нарахованих (виплачених, наданих) (крім випадків, визначених у п.167.2 - 167.5 цієї статті), у тому числі, але не виключно у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами; виграшу в державну та недержавну грошову лотерею, виграш гравця (учасника), отриманий від організатора азартної гри. Якщо база оподаткування в календарному місяці перевищує десятикратний розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного податкового року, до суми такого перевищення застосовується ставка 17 відсотків. Отже, при оподаткуванні доходів, нарахованих (виплачених, наданих) у формі заробітної плати, спочатку визначається база оподаткування, а потім до бази оподаткування застосовується ставка податку 15 та/або 17%. 

6 Я отримав ключі електронного цифрового підпису, за допомогою якого програмного забезпечення я можу подавати звітність в електронному вигляді?
Відповідь: Платники податків, які отримали ключі електронного цифрового підпису в Акредитованому центрі сертифікації ключів , можуть подавати звітність в електронному вигляді до органів ГУ Міндоходів за допомогою програмного забезпечення «ДПС Захист звітності», яке можна завантажити з офіційного інформаційного ресурсу www.acskidd.gov.ua в рубриці «Програмне забезпечення/Програмне забезпечення для звітності («ДПС Захист звітності»)», та до органів Гу міндоходів України та органів державної статистики України за допомогою «iFin Zvit», яке доступне за посиланням www.ifin.ua.

7 З якими питаннями можна звернутися до інтерактивного сервісу «Пульс» та в які терміни розглядаються такі звернення?
Відповідь. Зателефонувавши на «гарячу лінію» «Пульс» платники податків чи пересічні громадяни можуть висловити свої пропозиції, побажання, поставити запитання або заявити про протиправні та корупційні дії працівників податкової.
Протягом робочого дня, кожен, хто зателефонував до інтерактивного сервісу «Пульс» за телефоном (044) 284-00-07 отримує відповідь на своє звернення.

 
Інформаційно-комунікаційний сектор
Ірпінської ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області 

Категорія: Послуги населенню | Переглядів: 274 | Рейтинг: 0.0 |

Всього коментарів: 0
Форма входу

Календар новин
«  Вересень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Пошук по новинах

Сайти регіону

Статистика

Володимир Захлюпаний © 2007-2012Використовуються технології uCoz