Головна сторінкаСелище  Гостомель

Офіційний Гостомельський інформаційний портал

| RSSПт, 2024-11-22, 22:40
Меню сайту

Разділи новин
Робота ради [265]
Робота Гостомельської ради
Освіта, наука [115]
Життя селища [367]
Культура, спорт [101]
Робота транспорту [10]
Послуги населенню [64]

Початок » 2013 » Квітень » 11 » З 15 квітня громадяни почнуть отримувати квитанції на сплату податку на нерухомість
З 15 квітня громадяни почнуть отримувати квитанції на сплату податку на нерухомість
Власники нерухомого майна, яке підлягає оподаткуванню, з наступного понеділка почнуть отримувати повідомлення про суму нарахованого податку та платіжні реквізити.
Сплатити нарахований податок потрібно буде протягом двох місяців з моменту отримання такого повідомлення. Для цього громадяни мають змогу скористатися послугами банківських установ або поштових відділень, мешканці сільської місцевості можуть сплачувати податок через каси сільських рад.
Фахівці Міндоходів нагадують власникам кількох об’єктів нерухомості, що вони можуть звернутися до податкової інспекції для визначення житла, за який буде сплачуватися податок. В інакшому випадку пільга застосовуватиметься до того об’єкту, в якому зареєстрований платник податку.
Крім того, якщо платник не згоден із нарахованими у повідомленні сумами, він повинен також звернутися до податкової для звірки даних, але не пізніше, ніж за два місяці після отримання повідомлення.
Нагадаємо, що відповідно до Податкового кодексу, квартири та житлові будинки, площа яких не перевищує 120 м.кв. та 250 м.кв. відповідно, не оподатковуються. Податок сплачується лише за ті метри, які перевищують зазначені квадрати. Однак така пільга застосовується тільки до одного з об’єктів житлової нерухомості.
У разі необхідності малобезпечені громадяни можуть сплачувати податок частинами. Для нарахування розстрочки їм потрібно звернутися до податкових органів.
Податок на нерухомість сплачується авансовим внеском на весь рік. Однак, зазначають фахівці Міністерства, платники, які протягом року, продали своє майно, мають право на повернення зайвих сплачених коштів. Їм потрібно подати відповідну заяву, в якій вказати спосіб перерахування коштів: поточний банківський рахунок, на погашення грошового зобов’язання за іншими платежами або повернення готівкою за чеком. Протягом п’яти робочих днів Міндоходів готує відповідний висновок про повернення коштів та направляє його до Держказначейства, який і здійснює перерахування коштів.

За матеріалами сайтів газети «Про приватних підприємців та єдиний податок» (http://spd-info.com.ua/news/view/1389) та бухгалтерського сервісу «Інтерактивна бухгалтерія» (www.interbuh.com.ua) 

Визначення граничного строку подання податкової декларації 
Якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається наступний за вихідним або святковим операційний (банківський) день.
Однак, термін сплати податків і зборів, у такому випадку, не переноситься. Тобто, платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку подання податкової декларації. При цьому, платник не повинен враховувати перенесення термінів подання звітності у зв’язку з вихідними чи святковими днями.
Так, наприклад, для  платників ПДВ, які звітують щомісячно, останнім днем подання податкової декларації за березень 2013 року буде 22 квітня 2013 року, а останнім днем сплати податкового зобов’язання – 30 квітня
2013 року.

Відповідна норма передбачена ст.49 та ст.57 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI зі змінами та доповненнями.

За матеріалами сайтів газети «Про приватних підприємців та єдиний податок» (http://spd-info.com.ua/news/view/1388) та бухгалтерського сервісу «Інтерактивна бухгалтерія» (www.interbuh.com.ua)

Чи можливо відновити реєстрацію платником ПДВ після підтвердження свого місцезнаходження
Спеціалісти ДПСУ в черговому листі нагадали, що анулювання реєстрації платником ПДВ може відбуватися також згідно з підставою, визначеною пп. «ж» п. 184.1 Податкового кодексу України (далі — ПКУ) — унесення запису про відсутність юрособи чи фізособи за її місцезнаходженням (місцем проживання) або запису про відсутність підтвердження відомостей про юрособу. Водночас вони зауважили, що ці записи вносяться до Єдиного державного реєстру юридичних осіб і фізичних осіб — підприємців за ініціативою державного реєстратора чи органу державної податкової служби.
Крім цього, податківці наголосили, що юрособа зобов'язана подавати (надсилати) щороку протягом місяця, що настає за датою державної реєстрації, починаючи з наступного року, державному реєстратору для підтвердження відомостей про юрособу реєстраційну картку про підтвердження відомостей про юридичну особу.
Тож у разі усунення підстав для причин анулювання свідоцтва платника ПДВ (особа здійснить підтвердження свого місцезнаходження) така особа має право повторно подати реєстраційну заяву за формою № 1-ПДВ із розшифруванням підстави для реєстрації платником ПДВ відповідно до ст. 183 ПКУ (обов'язкова чи за добровільним рішенням).
 
Лист ДПСУ від 11.03.2013 р. № 2863/5/15-33-16
За матеріалами сайтів газети «Про приватних підприємців та єдиний податок» (http://spd-info.com.ua/news/view/1369) та бухгалтерського сервісу «Інтерактивна бухгалтерія» (www.interbuh.com.ua)

Переглядів: 946 | Рейтинг: 0.0 |

Всього коментарів: 0
Форма входу

Календар новин
«  Квітень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Пошук по новинах

Сайти регіону

Статистика

Володимир Захлюпаний © 2007-2012Використовуються технології uCoz