Головна сторінкаСелище  Гостомель

Офіційний Гостомельський інформаційний портал

| RSSЧт, 2024-03-28, 20:18
Меню сайту

Разділи новин
Робота ради [265]
Робота Гостомельської ради
Освіта, наука [115]
Життя селища [367]
Культура, спорт [101]
Робота транспорту [10]
Послуги населенню [64]

Початок » 2012 » Січень » 18 » «АГРОХОЛДИНГ» завойовує ринки
«АГРОХОЛДИНГ» завойовує ринки
Так можна визначити діяльність «Агрохолдингу», що знаходиться в нашому селищі й займається фасуванням коренеплодів. Минуло лише п'ять років з того часу, як Сергій Завгороднюк, подорожуючи Європою, вирішив створити в Україні власний овочевий бренд. Сьогодні його компанія «Агрохолдинг» є лідером з продажу овочів у країні. Ті щоденний обсяг реалізації продукції становить близько 50 тонн. Завгороднюк любить повторювати давню японську мудрість про те, що задля довгого та щасливого життя потрібно кожні 15 років докорінно змінювати власну сферу діяльності. Йому дуже подобається ця стратегія, тому у повній відповідності до неї він і вибудовує власне життя, адже раніше працював на будівництві шахт.
Під час економічної кризи українці активно займалися присадибним господарством. Отже, потребували посадкового матеріалу. Тому, не гаючи часу, 1998 року Сергій вирішив узяти участь у приватизації невеличкого підприємства, що займалося овочевим насінництвом. Він викупив підприємство у жахливому стані: застаріле обладнання,величезні борги щодо виплати заробітної плати, перед бюджетом... Це тільки частина з переліку проблем, які потрібно було розв'язати.
Як показав час, вибір Сергія Завгороднюка виявився правильним. Тепер підприємець згадує, що тільки за перші три роки економічні показники фірми зросли на 700%: «Нам вдалося не тільки розрахуватися з усіма боргами, але й побудувати власну роздрібну мережу з продажу овочевого насіння».
Однак згодом підприємець розпочав новий бізнес із вирощування та продажу овочів, зокрема, із розробки овочевого бренду «Вовка-морковка».  Ідея його створення належить каліфорнійському фермерові Майклу Юросеку, який запровадив в Америці виробництво фасованої очищеної та порізаної моркви, яка за океаном давно користується неабияким попитом: там пакетик із маленькими морквинками є у пасажирів майже кожного авто. «У Новому світі навіть склалося прислів'я: «Три моркви - три милі». Тобто проїхав три милі, з'їж три морквинки», - сміється Завгороднюк.
Тож 2004 року підприємець звернувся до професійної креативної агенції, якій доручив розробити вітчизняну торговельну марку для чищеної маленької моркви. Агенція запропонувала бізнесмену декілька варіантів. Але назва «Вовка-морковка» була настільки вдалою, що Завгороднюк без роздумів обрав саме її.
Зараз в «Агрохолдингу» навчилися вирощувати моркву заздалегідь визначеного діаметра та довжини. Для виготовлення морквяних паличок «Вовка-Морковка» овоч на конвеєрі ріжеться на охайні частини, йому надається форма, після чого він, готовий до споживання, пакується.
Ціла ж морква, помита та відкалібрована за розміром, пакується для продажу в пакети вагою 1 кг. До кожного пакета потрапляє 12 морквин (їх комбінацію підбирає комп'ютер із розрахунку 12 штук на 1 кг).
Окрім власноруч вирощеної моркви, компанія зберігає, фасує та реалізує інші овочі, вирощені фермерськими господарствами-партнерами. Зараз потужність комплексу Завгороднюка становить 200 тонн усіх відсортованих, митих, упакованих овочів на добу, які одночасно фасуються на п'ятьох лініях. І продає їх «Агрохолдинг» по всій Україні. «Завдяки продуманій системі логістики ми поставляємо овочі до Києва протягом б годин з часу отримання заявки від торговельної мережі, на території країни - упродовж 12 годин».
Також «Агрохолдинг» продає картоплю, насіння для якої, зокрема, постачає нідерландська фірма «Агріко», що має аж 160 «картопляних» сортів. Підприємець вважає, що потрібні нові сорти вітчизної картоплі, а всім читачам нашої газети, особливо тим, хто займається городництвом, бажає щедрих врожаїв, успіхів, здоров'я, достатку і родинного затишку.


Категорія: Послуги населенню | Переглядів: 1349 | Рейтинг: 0.0 |

Всього коментарів: 1
1 Катерина  
0
Отвратительное качество картошки: вся в каких-то пятнах, привяленная, присушенная!!
В "великой кишене" на пл. Победы пакет "Отборной картошки" - товар НЕПОРЯДОЧНОГО И БЕСЧЕСТНОГО ПОСТАВЩИКА!!! Хотя ПОРЯДОЧНОСТЬ,очевидно, это для вас несуществующее понятие...
Такой товар можно поставлять только на откорм свиней (или ешьте сами)!!! Рынок вам не завоевать!

Форма входу

Календар новин
«  Січень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Пошук по новинах

Сайти регіону

Статистика

Володимир Захлюпаний © 2007-2012Використовуються технології uCoz