Головна сторінкаСелище  Гостомель

Офіційний Гостомельський інформаційний портал

| RSSНд, 2024-04-28, 04:42
Меню сайту

Разділи новин
Робота ради [265]
Робота Гостомельської ради
Освіта, наука [115]
Життя селища [367]
Культура, спорт [101]
Робота транспорту [10]
Послуги населенню [64]

Початок » 2012 » Квітень » 26 » Про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно –транспортної і соціальної інфраструктури селища Гостомель
Про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно –транспортної і соціальної інфраструктури селища Гостомель
Обґрунтування до проекту рішення Гостомельської селищної ради
«Про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно –транспортної  і соціальної інфраструктури селища Гостомель»
Опис проблеми
Розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури селища вимагає комплексного рішення багатьох проблем пов'язаних з поліпшенням її технічного стану та подальшим оновленням. Будівництво (реконструкція) об'єктів соціально-культурної сфери і житлово-комунального господарства, проведення робіт з благоустрою селища  фінансується за рахунок коштів селищного бюджету. Пайові внески замовників за право реалізувати проект будівництва на території селища дають можливість зменшити витрати бюджету селищаа на відтворення інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури, а також залучити замовників до благоустрою території  селища.
 У зв'язку з прийняттям Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» органи місцевого самоврядування  відповідно до цього Закону  повинні розробити порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури  відповідного населеного пункту.
Цілі державного регулювання
Метою цього регулювання є реалізація державної політики у сфері регулювання містобудівної діяльності. 
Основними цілями державного регулювання є:
 -   забезпечення прозорості та гласності в процесі залучення замовників до пайової участі в розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури селища;
 - врегулювання взаємовідносин селищної ради з замовниками будівництва (реконструкції) шляхом укладання договорів , що передбачають диференціацію відрахувань виходячи з вартості будівництва (реконструкції) об'єктів, категорій об'єктів будівництва (реконструкції);
-   збільшення обсягу надходжень в місцевий бюджет від замовників на економічний та соціальний  розвиток селища;
- здійснення контролю за своєчасністю та повнотою надходжень внесків на розвиток;
- сприяння розвитку інженерно – транспортної та соціальної інфраструктури селища та його благоустрою.
Альтернативні способи досягнення встановлених цілей
1.Запропоноване регулювання забезпечить диференційований порядок залучення коштів замовників будівництва для участі у розвитку соціальної інфраструктури селища із дотриманням вимог чинного законодавства. Виходячи із викладеного  таке  регулювання вбачається оптимальним. 
Механізми та заходи, які пропонується застосувати для розв'язання проблеми.
 
Механізмом досягнення цілей регулювання є:
 - введення порядку залучення селищною радою коштів фізичних та юридичних осіб – замовників будівництва (реконструкції) на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури селища, який  буде відповідати вимогам чинного законодавства;
 - чітке визначення переліку замовників, що не будуть залучені до пайової участі у створенні і розвитку інфраструктури селища Гостомель; 
- застосування єдиного підходу при розрахунку розміру пайової участі, визначеного у встановленні розміру коштів замовників, що залучаються до розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури селища, в залежності від об'єкта будівництва ( реконструкції); 
- чітке врегулювання прав та обов'язків сторін у рамках договорів про пайову участь забудовників у розвитку інфраструктури селища. 
Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі
прийняття регуляторного акта 
Залучення замовників на будівництва (реконструкцію) до пайової участі у розвитку інфраструктури селища дозволить створювати нові та проводити реконструкцію  діючих об'єктів селищної інфраструктури, а також буде сприяти  рівномірному  розвитку інфраструктури по всій території селища.
 Крім того, запропоноване регулювання забезпечує прозорість дій органів місцевого самоврядування по встановленню чіткої процедури нарахування та сплати  внеску на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури селища Гостомель.
 Впровадження вимог даного регуляторного акта не потребує додаткових витрат з бюджету, немає необхідності створювати нові робочі місця оскільки здійснюється в межах повноважень  відповідних органів.
Очікувані результати від прийняття регуляторного акта
 Впровадження порядку залучення коштів замовників  на  розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури селища Гостомель забезпечить застосування прозорого організаційно-економічного диференційованого механізму визначення розмірів внесків забудовників та контролю по  їх сплаті.
Створення нових та реконструкція діючих об'єктів міської інфраструктури.
Збільшення рівня  надходжень коштів у бюджет селища за рахунок диференціації розмірів внесків забудовників на розвиток. 
Очевидними є вигоди міської влади та населення селища, які за рахунок впорядкування механізму внесення коштів на розвиток, отримають можливість використовувати їх для будівництва інженерно-транспортних мереж та розвивати соціальну інфраструктуру селища. 
 На підставі вищевикладеного можна стверджувати, що прийняття цього акту є доцільним.

Інформація про спосіб надання зауважень та пропозицій.
 Зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб суб'єктів господарювання, їх об'єднань приймаються протягом одного місяця (з 25.04.2012 по 17.05. 2012 року включно) за адресою: сел. Гостомель, вул. Леніна, 220 ,тел. 045 97 31 8 52-  відділ обліку та звітності.

Проект рішення Гостомельської селищної ради

 «Про порядок залучення коштів замовників на розвиток інженерно –
транспортної  і соціальної інфраструктури селища Гостомель»

З метою належного утримання та розвитку інженерно – транспортної та соціальної інфраструктури сел. Гостомель, відповідно до статей 30 та 40 Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності”, керуючись Законом України  „Про місцеве самоврядування в Україні”, сесія селищної ради
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Положення про порядок залучення коштів замовників будівництва об’єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури сел. Гостомель, згідно з додатком 1. 
2. Затвердити Типовий договір про залучення коштів замовників будівництва об'єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури сел. Гостомель, згідно з додатком 2.
3. Заборонити:
3.1. Інспекції державного архітектурно – будівельного контролю:
- видавати всім замовникам (крім замовників, визначених пп.1.4 п.1 Положення про порядок залучення коштів замовників будівництва об’єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури сел. Гостомель) відповідну дозвільну документацію на початок проведення будівельних робіт без надання Договору про залучення коштів замовників будівництва об'єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури сел. Гостомель;
- приймати в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів без довідки– повідомлення про сплату замовником пайового внеску до селищного бюджету на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури сел. Гостомель , виданої відділом обліку та звітності при виконавчому комітеті Гостомельської селищної ради.
3.2. Ірпінському міжміському бюро технічної інвентаризації реєструвати права власності на об’єкти містобудування без довідки – повідомлення про сплату замовником пайового внеску на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури сел. Гостомель, виданої відділом обліку та звітності при виконавчому комітеті Гостомельської селищної  ради.
4. Доручити відділу обліку та звітності  при виконавчому комітеті Гостомельської селищної  ради спільно з головним спеціалістом (архітектором) та відділом архітектури і містобудування Ірпінської міської ради проводити нарахування коштів замовникам  будівництва об’єктів архітектури на розвиток інженерно – транспортної і соціальної інфраструктури селища відповідно додатку 1. 
5. Залучені кошти замовників, на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури сел. Гостомель перераховуються у грошовій формі на бюджетний рахунок бюджету розвитку селищного бюджету відкритого у відділенні Державної казначейської служби у м.Ірпінь.
6. Рішення сесії Гостомельської селищної ради  №-------------------------  визнати таким, що втратило чинність.
7. Дане рішення оприлюднити на сайті Гостомельської селищної ради.
8. Контроль за виконанням цього рішення покласти на комісію з питань  планування бюджету, фінансів, цін та соціально-економічного і культурного розвитку селища.


Селищний голова                                                                                 А.І. Кириченко

Секретар ради                                                                                         О.В. Кислиця

Начальник відділу 
обліку та звітності                                                                                 Н.І. Тульнова 

Юрист                                                                                                     Ю.М.Гусєва

Додаток 1
до рішення ___ сесії шостої  скликання  
Гостомельської селищної ради від ________2012 р. №  – –VI
„Про порядок залучення коштів замовників на розвиток
інженерно –транспортної  і соціальної інфраструктури 
сел. Гостомель”

ПОЛОЖЕННЯ
про порядок залучення коштів замовників будівництва об’єктів архітектури, що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури         сел. Гостомель
1. Загальні положення
1.1. Залучення коштів замовників будівництва об’єктів архітектури на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури сел. Гостомель проводиться відповідно до статті 40 Закону України „Про регулювання містобудівної діяльності”. 

1.2. Пайова участь у розвитку інфраструктури населеного пункту полягає у перерахуванні замовником до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію до бюджету розвитку селищного бюджету коштів для створення і розвитку зазначеної інфраструктури.

1.3.  Замовник, який має намір щодо забудови земельної ділянки у сел. Гостомель, зобов'язаний взяти участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури.  
   
1.4. До пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту не залучаються замовники у разі будівництва: 
     1) об'єктів будь-якого призначення  на замовлення державних органів або органів місцевого самоврядування за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів; 
     2) будівель навчальних закладів, закладів культури, фізичної культури і спорту, медичного і оздоровчого призначення; 
     3) будинків житлового фонду соціального призначення та доступного житла; 
     4) індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, господарських споруд, розташованих  на  відповідних земельних ділянках; 
     5) об'єктів комплексної забудови територій,  що  здійснюється за результатами інвестиційних конкурсів або аукціонів; 
     6) об'єктів будівництва за умови спорудження на цій земельній ділянці об'єктів соціальної інфраструктури; 
     7) об'єктів, що споруджуються замість тих, що пошкоджені або зруйновані внаслідок   надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру; 
     8) об'єктів, передбачених Державною цільовою програмою підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, за рахунок коштів інвесторів. 

2. Встановлення розміру пайової участі
2.1. Величина пайової участі у розвитку інфраструктури визначається у договорі,  укладеному Гостомельською селищною радою із замовником будівництва об’єктів архітектури, з урахуванням загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта, визначеної згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами. При цьому не враховуються витрати на придбання та виділення земельної ділянки, звільнення будівельного майданчика від будівель, споруд та інженерних мереж, влаштування  внутрішніх і позамайданчикових інженерних мереж і споруд та транспортних комунікацій. 

2.2. У разі, якщо загальну кошторисну вартість будівництва  об'єкта не можна визначити згідно з державними будівельними нормами, стандартами і правилами,  вона визначається  за показниками опосередкованої вартості спорудження житла по Київській області на підставі наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово – комунального господарства України на дату укладання договору. 

2.3. Якщо технічними умовами передбачається необхідність будівництва замовником інженерних мереж або об’єктів інженерної інфраструктури поза межами його земельної ділянки та які погоджені Гостомельською селищною радою (прийняття відповідного рішення ради) на стадії затвердження проектної документації замовника, в такому разі розмір пайової участі у розвитку інфраструктури селища зменшується на суму їх кошторисної вартості, а такі інженерні мережі та (або) об’єкти передаються у комунальну власність.  

2.4. У разі, якщо кошторисна вартість будівництва об’єктів визначених в пункті 2.3. цього Положення перевищує розмір пайової участі замовника у розвитку інфраструктури населеного пункту, селищна рада може приймати відповідні рішення щодо відшкодування  замовнику різниці між здійсненими витратами та розміром пайової участі замовника у розвитку інфраструктури селища.

2.5. Граничний розмір пайової участі у розвитку інфраструктури сел. Гостомель з урахуванням інших передбачених законом відрахувань не може перевищувати: 

     1) 10  відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для нежитлових будівель та споруд; 

     2) 4  відсотки загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для багатоповерхових житлових будинків;

3) 0,5 відсотка загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для індивідуальних житлових будинків без врахування допоміжних господарських будівель та/або споруд загальною площею від 300 м2 до 350 м2;

4) 1 відсоток загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для індивідуальних житлових будинків без врахування допоміжних господарських будівель та/або споруд загальною площею від 351 м2 до 400 м2;

5) 1,5 відсотка загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для індивідуальних житлових будинків без врахування допоміжних господарських будівель та/або споруд загальною площею від 401 м2 до 450 м2;

6) 2  відсотки загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для індивідуальних житлових будинків без врахування допоміжних господарських будівель та/або споруд загальною площею від 451 м2 до 500 м2;

7) 3,2 відсотка загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для індивідуальних житлових будинків без врахування допоміжних господарських будівель та/або споруд загальною площею від 501 м2 і більше .

2.6. Розмір пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту визначається протягом десяти робочих днів з дня реєстрації виконавчим комітетом Гостомельської селищної ради звернення замовника про укладення договору про пайову участь та доданих до нього документів, що підтверджують вартість будівництва об'єкта, з техніко-економічними показниками. 

2.7. Договір про пайову участь у розвитку інфраструктури сел. Гостомель укладається не пізніше ніж через 15 робочих днів з дня реєстрації звернення замовника про його укладення, але до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію. 
       Невід'ємною частиною договору є розрахунок  величини  пайової участі у розвитку інфраструктури сел. Гостомель. 

2.8. У разі будівництва у житловому будинку вбудовано-прибудованих нежитлових приміщень його загальна кошторисна вартість має визначатись з урахуванням кошторисної вартості таких приміщень, а величина пайової участі - з урахуванням відсотків загальної кошторисної вартості будівництва об'єкта - для нежитлових будівель та споруд. 

2.9. Величина пайової участі у розвитку інфраструктури селища може коригуватись, у разі, коли фактична кошторисна вартість буде більше або менша після закінчення об’єкта будівництва.  

2.10. Кошти пайової участі у розвитку інфраструктури сел. Гостомель сплачуються в  повному обсязі до прийняття об'єкта будівництва в  експлуатацію єдиним платежем або частинами за графіком, що визначається договором. 

2.11. Кошти, отримані як пайова участь у розвитку інфраструктури, можуть використовуватися виключно для створення і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури сел. Гостомель. 

3.Облік договорів їх зберігання та реєстрацію здійснює відділ обліку та звітності при виконавчому комітеті Гостомельської селищної ради.

4. Розмір пайової участі та форма оплати у випадках, які не передбачені цим Положенням встановлюється окремими рішеннями Гостомельської селищної ради.

Секретар ради                                                                               О.В.Кислиця

Додаток 2
до рішення ____ сесії шостої  скликання  
Гостомельської селищної ради від ____2012 р. №   –  –VI
„Про порядок залучення коштів замовників на розвиток
інженерно – транспортної  і соціальної інфраструктури 
сел. Гостомель”

Типовий договір 
про залучення коштів замовників будівництва об'єктів архітектури,
що здаються в експлуатацію, на розвиток інженерно-транспортної і
соціальної інфраструктури сел. Гостомель

м. Ірпінь.                                                                                         "______” _________ 20__ р. 
Гостомельська селищна ради сел. Гостомель , вул. Леніна, 125, в особі селищного голови _____________,  який діє у відповідності до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні” з однієї сторони та замовник з іншої сторони в особі ________________________, який проживає (або місце знаходження юридичної особи)______________________________ (надалі Замовник) уклали цей договір про наступне: 

1. Предмет договору
1.1. Залучення коштів на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури сел. Гостомель.
1.2. Місце розташування об’єкта ________________________________________________________________
1.3. Цільове призначення об’єкта __________________________________________________________________

2. Ціна Договору й умови оплати
2.1. Загальна кошторисна вартість будівництва об'єкта становить _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________грн.
2.2. Розмір пайового внеску становить  _____відсотків  загальної  кошторисної вартості будівництва об'єкта. 
2.3. Розрахунок величини пайової участі : _______________________________ (розрахунок повинен містити детальну розшифровку складових величини пайової участі)
2.4. Сплата коштів Замовником на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури міста сплачується шляхом безготівкового перерахування в сумі ____________________гривень до прийняття об'єкта будівництва в експлуатацію єдиним платежем або частинами за графіком згідно додатку 1 до договору.
           Зазначені кошти замовник перераховує на розрахунковий рахунок:
Одержувач: МБ Ірпінь - Гостомель, Код ЗКПО: 37911135, р/р : __________, МФО: 821018, Банк: УДКСУ в Київській області м. Ірпінь, Код платежу: 24170000.
2.5. Гостомельська селищна радай Замовник уклали цей Договір добровільно. При укладанні цього Договору майнових прав і претензій не мають.
2.6. За порушення строків сплати пайового внеску стягується пеня у розмірі  0,1%  від нарахованої суми за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної суми.

3. Обов’язки сторін
3.1.  Замовник зобов'язується:
- при проведенні будівництва об’єктів архітектури дотримуватись вимог затвердженої містобудівної й іншої проектної документації, діючих правил забудови й вимог вихідних даних;
- сплатити кошти на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури сел. Гостомель відповідно до пп.2.3 цього договору;
- дотримуватись встановленого порядку користування й володіння земельною ділянкою, на якій проводиться будівництво об'єктів архітектури.
3.2. Гостомельська селищна рада зобов’язується кошти, що надійшли від Замовника на розвиток інженерно - транспортної і соціальної інфраструктури селища, використати за цільовим  призначенням.

4. Розгляд спорів                                            
4.1. Всі спори, які можуть виникнути з даного Договору, вирішуються шляхом переговорів між сторонами, або у судовому порядку.

5. Інші умови.
5.1. Невід’ємною  частиною  Договору  є  наявність  проектно – кошторисної документації.
5.2. Договір може корегуватись у разі, коли фактична кошторисна вартість буде більша, або менша після закінчення об'єкта будівництва.
5.3. Приймання об’єкта в експлуатацію здійснюється після сплати повної суми пайового внеску на розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури сел. Гостомель відповідно до пп.2.3 цього договору.

6. Цей Договір складено в  двох примірниках, один із яких залишається у Гостомельській селищній  раді, інший у Замовника. 

7. Договір набирає чинності з моменту його підписання.

Підписи сторін

Селищний голова 
_______________________________________ Замовник 
_______________________________________


Договір зареєстровано у відділі обліку та звітності при виконавчому комітеті Гостомельської селищної ради за №  ___________ від ___________________


_________________                   __________________                    __________________________ 
           (посада)                                      (підпис)                                (прізвище, ім’я, по батькові)

Секретар ради                                                                               О.В.Кислиця

Категорія: Робота ради | Переглядів: 1990 | Рейтинг: 0.0 |

Всього коментарів: 0
Форма входу

Календар новин
«  Квітень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Пошук по новинах

Сайти регіону

Статистика

Володимир Захлюпаний © 2007-2012Використовуються технології uCoz